Konzultácie a školenia

Vďaka 7 ročnej praxi v oblasti internetového nakupovania, tvorby e-shopov a webstránok a nazbierania veľkého množstva know-how, vám pomáhame posúvať vaše online projekty na vyšší level. Pomáhame menším, aj väčším online projektom, preto neváhajte a vyžiadajte si skúšobnú hodinu konzultácie zdarma.

Konzultácie a poradenstvo poskytujeme v týchto oblastiach:

  1. Založenie a rozbehnutie internetového obchodu
  2. Prevedieme vás celým procesom založenia internetového obchodu, povieme si, aké formality potrebujete splniť, aby ste sa mohli pustiť do internetového predaja. Dozviete sa, ako efektívne doručovať zásielky, riešiť reklamácie a zvládnuť krízovú komunikáciu so zákazníkom. Zistíte, či si nechať vytvoriť individuálne e-shopové riešenie, alebo vám na začiatok stačí krabicové riešenie pre váš internetový obchod. Spolu sa pozrieme na možnosti propagácie vašich produktov a ako vyhodnocovať prínos jednotlivých reklamných kampaní.

  3. Ako na prezentačnú stránku spoločnosti
  4. Poradíme vám, aké informácie by mala obsahovať vaša firemná webstránka a čo na nej nemôžete opomenúť. Spoločne prídeme na to, ako logicky a efektívne usporiadať štruktúru jednotlivých prvkov na webe a ako prispôsobiť farebnú kombináciu prvkov, aby vystihovala charakter vašej spoločnosti. Povieme si tiež, že neoddeliteľnou súčasťou vašej firmenej prezentácie by mal byť blog, ako na jeho tvorbu a ako vďaka nemu predstihnúť konkurenciu.

  5. SEO optimalizácia vašich online projektov
  6. Povieme si, ako vďaka SEO optimalizácii posunúť váš web, či e-shop vyššie v organických výsledkoch vyhľadávania a vďaka tomu platiť menej za návštevnosť. Dozviete sa, aké aktivity je potrebné vykonávať v rámci onpage SEO optimalizácie a ktoré naopak v rámci offpage SEO optimalizácie. Odhalíme aj činnosti, ktoré robia vaši konkurenti a vďaka čomu sú momentálne vo výsledkoch vyhľadávania pred vami.

  7. Formy online reklamy (PPC, display, remarketing)
  8. Viete aké formy reklamy využívať pre váš projekt? Nechcete investovať veľké čiastky, no nejde to ani bez reklamy? Povieme si, kam efektívne investovať a aké formáty reklamy sú vhodné pre váš web, či internetový obchod. Budeme sa zaoberať hlavne návratnosťou každej investície a ako vyhodnocovať prínos jednotlivých formátov.

  9. Ako na Google Analytics – štatistické vyhodnocovanie návštevnosti a konverzií
  10. Interaktívnou formou si ukážeme, ako vyhodnocovať návštevnosť webstránky, alebo e-shopu vďaka Google Analytics. Postupne si prejdeme všetky dôležité ukazovatele, naučíte sa vyhodnocovať zdroje vašej návštevnosti, správanie užívateľov vo vašom e-shope a ukážeme si, ako sledovať žiadané konverzie na webe a predaje v prípade e-shopu.

Napíšte nám, prvú hodinu konzultácie máte zdarma.