Máte webstránku alebo e-shop a nedarí sa vám dosahovať uspokojivé čísla návštevnosti, alebo predajov?

Nechajte si vypracovať audit vášho webu, či e-shopu, kedy sa pozrieme na nasledovné:

  1. technické riešenie webstránky, alebo e-shopu
  2. logické usporiadanie prvkov na stránke
  3. štruktúra a kroky nákupného košíka (ak ide o e-shop)
  4. onpage a offpage SEO faktory
  5. zdroje návštevnosti (potrebný prístup do Google Analytics)
  6. analýza konkurencie
  7. navrhnutie a implementácia úprav

Cieľom auditu vašej webstránky, alebo e-shopu je dosiahnuť výrazné zlepšenie návštevnosti webstránky a e-shopu a miery konverzie v e-shope. Po vypracovaní auditu vám budú predložené návrhy, ako zlepšiť jednotlivé sekcie na webstránke, či e-shope a tým aj ich výkon.

    Máte záujem o naše služby? Vyplňte krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.